Ahmed, okul müdüründen şikayetçiydi. Ona göre yeterince dine hizmet edilmiyor, hatta din dışı uygulamalar yapılıyordu.
Devamını oku ›Etiket: "bediüzzaman"
Said Nursî’yi çok geç tanıdım – Cemil Meriç
Said Nursî’yi çok geç tanıdığını hayıflanarak söylerdi. “Şayet kendisini önceden tanıyıp eserlerini tetkik etme imkânını bulsaydım, hayatımın akışı, yaşayış tarzım bambaşka olurdu” diyor.
Devamını oku ›Navdarên Mê: Bedîuzzeman Seîdê Nûrsî TRT 6
Bediüzzaman Said Nursi hz.’lerinin Kürtçe Belgeselinin 1. bölümü Trt Şeş ekranlarında yayınlandı.
Devamını oku ›Nursuz Akıl, Görmeyen Göz… neye yarar?
İnsan, hikmetlerle dolup taşan şu kâinat kitabını yazan bir Alîm ve Hakîmi tanımadığı takdirde kazandığı ilimler onun cehlini artırmaktan öte bir işe yaramaz.
Devamını oku ›Hür Adam filmini Abdullah Yeğin ağabeyle izledik
Film bitip de ışıklar yanınca Abdullah Yeğin ağabey o yaşlı gözleri ile gülmeye başladı herkes ona bakıyordu “maşallah çok güzel becermişsiniz, bu kadar güzel nasıl yaptınız?” dedi. Evet, herkes çok duyguluydu ve herkes çok memnundu, fakat Abdullah Yeğin ağabeyin bu kanaati herkes için çok önemliydi.
Devamını oku ›








